PRZED UMÓWIENIEM WIZYTY NALEŻY ZAPOZNAĆ SIĘ Z REGULAMINEM MONEVI

Zarezerwowanie terminu na zabieg w MONEVI jest jednoznaczne z zaakceptowaniem regulaminu salonu.

1.WARUNKI REZERWACJI:

  • Rezerwacji terminu można dokonać telefonicznie 574 888 016 lub przez profil Facebook oraz Instagram. Z powodu dużego zainteresowania naszymi usługami nie zawsze mamy czas natychmiastowo odpowiedzieć na Twoje pytania lub odebrać telefon, prosimy o wyrozumiałość – oddzwonimy i odpiszemy na wiadomości w możliwie wolnej chwili.
  • Rezerwacja terminu (nie dotyczy odświeżenia) wiąże się z wpłatą zadatku w wysokości 100 zł do 3 dni roboczych od daty rezerwacji. W przypadku braku zadatku termin zostaje anulowany. Przelew zadatku należy dokładnie opisać (Imię, Nazwisko, Data Zabiegu). W przypadku złego opisania przelewu zadatku istnieje ryzyko anulowania wizyty z powodu braku jego weryfikacji. Zadatek jest wliczany w cenę usługi.
  • W przypadku odwołania zabiegu zadatek jest bezzwrotny! Jeżeli będziesz chciała umówić się po raz kolejny na zabieg wymagamy ponownej wpłaty zadatku. W salonie obowiązuje zasada: 1 zabieg – 1 zadatek (2 zabiegi – 2 zadatki). Zadatek rekompensuje nasz czas pracy zarezerwowany dla Ciebie, w przypadku kiedy wizyta się nie odbędzie.
  • Po ustaleniu terminu wizyty dostaniesz informacje o numerze konta.

2.PRZED ZABIEGIEM

  • Należy zapoznać się z przeciwskazaniami. Wyślemy Ci je po umówieniu się na zabieg. Prosimy o zapoznanie się z nimi i zweryfikowanie czy możesz poddać się zabiegowi!
  • W przypadku, kiedy podczas wywiadu wstępnego linergistka stwierdzi, że istnieje przeciwskazanie do niego może odstąpić od wykonania zabiegu bez zwrotu zadatku.
  • WAŻNE ! Nie zatajaj informacji o swoim stanie zdrowia! Może mieć to wpływ na efekt końcowy zabiegu.
  • Jeżeli posiadasz stary makijaż permanentny wykonywany w innym salonie prosimy o wysłanie zdjęcia obszaru pigmentacji w pozycji frontalnej tylną kamerą. Zatajenie tej informacji lub jej brak będzie skutkowało odmówieniem wykonania zabiegu bez zwrotu zadatku.
  • Jeżeli masz jakieś wątpliwości bądź pytania zadzwoń do nas, aby upewnić się, że możesz mieć wykonany zabieg.
  • Pamiętaj o tym, że mamy prawo do odmówienia wykonania zabiegu jeżeli nie jest on zgodny z naszą estetyką pracy. Decydując się na zabieg w naszym salonie zapoznałaś się z naszym portfolio i naszą estetyką pracy.
  • Jeżeli wahasz się co do wykonania zabiegu, nie wiesz czy aby na pewno jest to zabieg dla Ciebie prosimy przemyśl swoją decyzję. Czas oczekiwania na zabieg to od 3 do 6 miesięcy – z Twojego terminu może skorzystać ktoś inny. Prosimy szanuj nasz czas.

3.ZMIANA TERMINU

  • Jeżeli nie jesteś w stanie przyjść na wizytę prosimy o informacje minimum 3 dni wcześniej, pozwoli nam to wybrać kolejny termin dla Ciebie zgodny z naszym terminarzem, a Twój zadatek zostanie przesunięty na zabieg w innym terminie. Istnieje możliwość przesunięcia terminu z przyczyn niezależnych od Ciebie TYLKO JEDEN RAZ! Kolejna zmiana terminu wymaga kolejnego zadatku.
  • Jeżeli poinformujesz nas o swojej nieobecności dzień przed lub w dniu zabiegu Twój zadatek również przepada.
  • W przypadku, jeżeli nie przyjdziesz na umówioną wizytę i nie poinformujesz nas o tym Twój zadatek przepada jak również nie będziesz miała możliwości umówienia się do nas po raz kolejny.
  • Zastrzegamy sobie prawo do zmiany daty zabiegu oraz ponownego wyznaczenia terminu po ustaleniu go z klientką w dogodnym terminie dla obydwóch stron. Nasza załoga często jeździ na szkolenia, które organizowane są już w trakcie trwania zapisów na zabiegi. Dodatkowo nasi specjaliści często prowadzą wyjazdowe wykłady i występują w roli ekspertów.

4.WIZYTA W SALONIE

  • Prosimy o punktualność, akceptujemy spóźnienie 15 minut. Na wizytę nie należy przychodzić wcześniej. Na każdą klientkę mamy przeznaczony odpowiedni czas, jednak zabieg może się wydłużyć ponieważ, każdy organizm jest inny i w inny sposób reaguje na pigmentacje.
  • Jeżeli się spóźnisz więcej niż 15 min Twoja wizyta zostaje przełożona zgodnie z naszym terminarzem (wolne terminy mogą być dopiero po 6 miesiącach).
  • Prosimy o nie przychodzenie na wizyty lub szkolenia z osobami towarzyszącymi oraz z dziećmi. W salonie nie jesteśmy w stanie zapewnić im opieki w trakcie wykonywanej przez nas pracy. W gabinecie zabiegowym znajduje się tylko pacjent i linergistka.
  • Zastrzegamy sobie prawo do zmiany daty zabiegu oraz ponownego wyznaczenia terminu po ustaleniu go z klientką w dogodnym terminie dla obydwóch stron.
  • Prosimy o wyciszenie telefonu w trakcie zabiegu.

5.DOPIGMENTOWANIE

  • Pilnuj swojego terminu dopigmentowania – dopigmentowanie jest ustalane zaraz po pierwszej wizycie w salonie. W przypadku przełożenia terminu dopigmentowania z Twojej strony powyżej 3 miesięcy od zabiegu, koszt dopigmentowania to 200 zł.
  • W przypadku zajścia w ciąże/choroby w terminie dopigmentowania. Termin dopigmentowania zostaje anulowany. Koszt nowej wizyty jest zależny od nakładu pracy (od 600-1400).
  • Zmiana koloru i kształtu jest dodatkowo płatna od 200 zł wzwyż. Prosimy o przemyślane decyzje w trakcie konsultacji przed zabiegowej.
  • W przypadku decyzji o zmianie kształtu bądź koloru prosimy o skontaktowanie się z recepcja, gdyż każda zmiana wymaga dłuższej wizyty.
  • Musisz pamiętać o wyznaczeniu terminu dopigmentowania (6 tygodni do 3 miesięcy) oraz odświeżenia w cenie 50% do 1,5 roku.

6.ODSWIEŻENIE

  • Zabieg odświeżania nie jest zabiegiem dopigmentowania.
  • Odświeżenie to ponowne wykonanie pigmentacji w okresie 1,5 roku do 2 lat.
  • Odświeżenie powyżej 2 lat – 3 lat 800 zł.
  • Odświeżenie powyżej 3 lat – standardowa cena salonu.
  • Cena odświeżenia to 50% ceny, która płaciłaś za pierwszym razem.
  • Każdy kolejny zabieg odświeżania to 50% aktualnej ceny w salonie.

7.AKTUALNY CENNIK MAKIJAŻU PERMANENTNEGO

  • Brwi – 1400 zł
  • Usta – 1300 – 1500 zł (w zależności od metody)
  • Kreski klasyczne 800 zł
  • Kreski cieniowane 1000 zł
  • Kreski dolne 500 zł

8. ZAKUP VOUCHERA

W przypadku zakupu vouchera na zabieg makijażu permanentnego brwi należy skonsultować z osobą, która zostanie obdarowana voucherem przeciwskazania do zabiegu. Osoba zakupująca voucher jest odpowiedzialna za przekazanie osobie obdarowanej przeciwskazań i informacji o przygotowaniu do zabiegu. Osoba, która zakupuje voucher proszona jest obowiązkowo o podanie maila w celu wysłania w.w informacji. Voucher w salonie jest ważny 6 miesięcy od daty zakupu. Vocuher nie może zostać wymieniony na inny zabieg niż zakupiony lub na środki pieniężne. Voucher jest do wykorzystania jednorazowo. 

NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA:

Jakie są przeciwskazania i jak należy się przygotować do zabiegu?

Przed zapisaniem się na zabieg dostaniesz od nas wykaz przeciwwskazań i informację, jak należy przygotować się do zabiegu.

Czy prowadzimy listę rezerwową?

Niestety nie, ale jeżeli zależy ci na wcześniejszym terminie poproś przy umawianiu wizyty o adnotację, że jesteś takim terminem zainteresowana.

Czy w okresie letnim można wykonywać zabieg?

Tak jak najbardziej, należy natomiast zabezpieczać miejsce pigmentacji. Gdy wybierasz się na urlop w ciepłe kraje najlepiej wykonać zabieg w odstępie miesiąca przed lub po urlopie, jeżeli taki planujesz.

W którym dniu najgorzej będę wyglądać?

Proces gojenia pigmentacji brwi trwa 10 dni, brwi zaczynają się łuszczyć 3-5 dnia. Zaraz po zrobieniu brwi są tylko mocniejsze niż zwykle.

Usta zaraz po zrobieniu mogą być spuchnięte i są mocniej zarysowane, natomiast proces łuszczenia trwa 3 dni i rozpoczyna się na 2 dzień.

Jak długo będę cieszyć się makijażem permanentnym?

To kwestia bardzo indywidualna. Zależy od rodzaju skóry, branych leków, zabiegów pielęgnacyjnych, zakwaszenia organizmu etc. Optymalny czas to od roku do 3 lat.

Kopiowanie i posługiwanie się regulaminem MONEVI przez inne salony jest zabronione.